1.11.05

Het ging niet

Met de beste bedoelingen en mooiste voornemens voor de volgende dag stapte ik gister m'n bed in, maar toen ik vanochtend wakker werd voelde ik m'n eigen bui al hangen. Dit was geen dag om te studeren. Omdat ik niet al te rap wilde toegeven aan dit gevoel ging ik er toch maar eens goed voor zitten. Het ging echt niet en daarom heb ik de dag verder maar gevuld met waar ik het beste in ben: lunchen, thee drinken en winkelen met Kaneel. Je moet je talenten toch blijven ontwikkelen.

2 opmerkingen:

Kaneel zei

Zo is dat Moosje. En als je mooie kleren hebt (zoals wij) dan voel je je ook beter van binnen en intelligenter en zelfverzekerd waardoor wij op het tentamen vast en zeker ook beter presteren dan de gemiddelde studiebol.

Je Kaneel

Anoniem zei

jullie hebben gelijk!