2.10.06

Meisje zoekt (enigzins aantrekkelijke) schaapsherder

Wat mij nou echt een goed beroep lijkt is schapenhoeder. Laarzen aan, beetje achter die schapen aan sjokken over de Ginkelse heide en op zo'n fluitje blazen naar m'n hond die het werk doet. Toen we in groep 7 naar "de schaapskooi" gingen wist ik het, maar ik ben vergeten te vragen hoe je het wordt, vandaar dat ik nu opzoek ben naar een vrijgezelle, knappe schaapsherder tussen de 23 en 30 jaar. Ken of ben jij deze schapenhoeder? Bel me dan even.

7 opmerkingen:

Kaneel zei

Kind ik ga hard voor je zoeken, echt waar. Moet het wel een beetje een metro-schapenhoeder zijn? Zo een als op de foto, met notebook?

X

moos zei

graag, jij begrijpt het!

Froukiwi zei

Ow ik dacht eerder zo'n lekkere ruige schapenhoeder met stoppelbaard en ouderwets rooksignalensysteem!

Anoniem zei

Ik hoed geen schapen, maar heb wel een notebook. Telt dat ook?

Anoniem zei

Iemand moet de schapen op het droge trekken...

Schaapsherder zei

kijk eens op wassum.nl daar hebben ze veel herders maar of ze vrij zijn. hahaha denk het niet

Anoniem zei

Ik ken wel een SUPER KNAPPE, gave, toffe,lieve, avonturierlijke schaapsherder. Hij is van deze tijd en echt GEWELDIG! Hij is ook opzoek naar een leuke meid die opzoek naar Hem is....

God wil je Herder in je leven worden....dan hoef je niet meer te zoeken naar die aantrekkelijke man waarvan jij denkt dat hij de ware is. God geeft je alles wat je nodig hebt in je leven. Hij leidt je als Zijn schaap. Ook wat betreft relaties en andere dingen in je leven!

Bid en vraag of Hij je wilt leiden hierin en geef je hart aan Hem. Hij zal het je geven. Zet je hart open, Hij wil een relatie met je....

Zegen in alles!
meer info kan je o.a. vinden op: www.real-life.nl