24.8.04

Post

Elke ochtend, wanneer ik de brievenbus hoor klepperen, maakt mijn hart een sprongetje en ren ik als een dolle naar beneden. Waarom? Vraag ik mezelf wel eens af. Ik heb geen oude oma die mij lange brieven in haar onleesbare doch sierlijke handschrift schrijft, geen vlam uit een zonnig land die schrijft dat hij me mist en geen suikeroom die pakjes stuurt. Toch blijft het elke dag weer een magisch moment. Elke dag verwacht ik onbewust toch het onverwachte. En wanneer ik twee enveloppen van de Agis vind, een Postbank afschrift en een Donald Duck ben ik niet eens zo heel erg teleurgesteld, morgen immers weer een dag.

3 opmerkingen:

moos zei

vanochtend vond ik dan toch het onverwachte op de deurmat! Een kaart uit Enschede! KIJK daar word ik blij van! Leuk froukje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk :)!

iDarkDesign zei

Loes je slaat hiermee echt de spijker op de kop! ik ga je binnenkort refereren. Ik had net een soortgelijk onderwerp in mn hoofd! ik laat het wel even weten als het zover komt!

X

Anoniem zei

1000 facebook likes
buy facebook likes

http://islandora.ca/using_islandora_demo http://home.fueltracker.com/content/gas-prices-reach-25-month-high-southern-california
1000 facebook likes buy facebook likes buy facebook likes
Why do I always have to wait for the download bar on videos to load before i watch a movie? I have done several anti-virus scans and my anti-virus is up to date. This isn't just on one website,its on any website that i want to watch a video, one of them being youtube. Does anyone know what is causing the problem and how to fix it, preferably without taking it to a professional and getting it done. thanks for all answers in advance.

get facebook likes buy facebook likes [url=http://1000fbfans.info]get facebook likes [/url] facebook likes