9.6.09

Moos, de ezel en de geit

Op zomaar een dag een tijdje geleden, zag ik, toen ik vanuit de auto naar buiten keek, een ezel met een bal op zn neus en een geit die er naar stond te kijken. Ik zei dan ook tegen vaste vriend S.: kijk! een ezel met een bal op zn neus en een geit die er naar staat te kijken! Ik werd uitgelachen, ik piepte dat het echt waar was, en toen t piepen niet baatte werd ik kwaad en toen daar ook om gelachen werd, werd ik behoorlijk chagrijnig.
Toen we een aantal uurtjes later dezelfde weg terugreden en weer langs de boerderij kwamen deden de ezel en de geit alsof ze heel gewoontjes waren. De ezel keek zo normaal mogelijk uit zijn stomme ogen en de geit stond op zn allernormaalst wat gras te herkauwen. De bal lag er maar zo'n beetje bij, zogenaamd heel relaxt allemaal, maar mij maken ze de kop niet gek! Ik zag een ezel met een bal op zn neus en een geit die er naar stond te kijken.

2 opmerkingen:

Francien zei

Had de ezel een glimmend pak aan en klapte de geit erbij in zijn hoefjes?

Anoniem zei

moet je ´s avonds terugkomen, dan jongleer ik met toortsen

ezel