4.6.09

Moos & Kaneel gingen kamperen deel 2

VIJF kilometer per uur mochten we op de camping rijden. Nou ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik had het nog nooit geprobeerd, nee liever geef ik een flinke dot gas en raas ik met wapperende haren door t ganser land. Ik deed echt mijn best, serieus, maar toen de campingvrouwe voor ons uit fietste om ons de plek te wijzen die zij voor ons in gedachte had, was zij duidelijk niet blij. Zij fietste traag, heel traag lieve lezers, zo traag dat we bang waren dat we om zouden vallen. Dat kan met een polo. Ze gebaarde, zonder om te kijken, langzamer rijden, veel langzamer. Zij deed dat door haar handje kordaat in t luchtledige op en neer te bewegen. De motor sloeg nu af.
De rest van ons verblijf, bij 't op en afrijden van de camping, reden wij om te bokken tegen de rijrichting in en gaven wij een extra dot gas voor haar huis. O ZO!

2 opmerkingen:

Kaneel zei

Zo is dat!

Nog even nagenieten met deze campingverhaaltjes, misschien kun je een serie schrijven? Ah toe!

Francien zei

Die Loes.