5.11.04

Frustraties

Daar waar sommige mensen een rolberoerte krijgen als het dopje van de tandpasta niet op de tube zit, daar raak ik zwaar gefrustreerd wanneer de tube pasta op is en er geen nieuwe, volle voor handen is. Wanneer ik het laatste restje uit de tube op mijn tandenborstel probeer te wringen schiet ik steevast uit en belandt de pasta niet op de borstel, maar er naast. En reken er maar niet op dat er bij een tweede wringpoging nog genoeg uit komt voor een nieuwe frisse borstelbeurt.
In reclames van welke tandenpoetsreclame dan ook zie je dat de haren van de tandenborstel over de gehele lengte bedekt is met een dikke toef tandpasta die aan het einde sierlijk omhoog neigt. Ik heb genoeg aan een klein kloddertje pasta. Je zou het eigenlijk amper een kloddertje kunnen noemen, zo weinig. Ik heb het wel eens geprobeerd, zo'n lange sierlijke toef over de gehele lengte van de borstel (een kunst opzich), maar de te sterke mintsmaak in combinatie met de enorme hoeveelheid schuim, die binnen luttele poetsbewegingen in mijn mond ontstond, deden me kokhalzen.
Wel nu, als ik later over een eigen huis met luxueuze badkamer beschik zal ik er voor zorgen dat er altijd een flinke hoeveelheid tubes tandpasta voor het grijpen ligt.

1 opmerking:

iDarkDesign zei

ik ben dan nog zo een viespeuk die rustig met zn tandenborstel de losse klodder uit de wasbak vist om het daarna nog te gebruiken ook.

MAARRRrr, ik heb wel een oplossing gevonden op het grote probleem! (jaren terug) Mensen vergeten nl dat ze ook met de mond dingen kunnen vast pakken, en dus ook stabiel kunnen vastpakken! (ipv het instabiele neerleggen op de wastafel)

Klem de borstel stevig tussen de kaken. Maar net ver genoeg naar buiten dat je met beide ogen een goed drie dimensionaal kan maken van de tandenborstel. (als de borstel maar met 1 oog te zien is, dan verlies je zin van diepte)

nu kan je heel secuur werken, omdat je 1 heel goed zicht hebt op de borstel, en 2 ook goed zicht hebt op de tandpasta! (dus op tijd bij manoevreren).

Ik stel voor probeer het zelf eens, ook heel goed te gebruiken onder de douche!

Rein