23.6.04

Vienna

Beste lezers,
zoals jullie weten heb ik op mijn verjaardag een Philips Senseo gekregen met tig verschillende soorten pads. Deze voorraad pads is inmiddels geweldig geslonken en behoeft wekelijks aangevuld te worden. Na twee maanden slurpen en proeven heb ik inmiddels zo mijn favorieten. De koffiepads van Kanis & Gunnink zijn absoluut de beste. Sterke smaak, robuuste afdronk.
Welke ik het meest verafschuw zijn de pads van het merk Senseo, smaak Vienna. Vienna: weelderig & zacht. Precies waar ik niet van houd. Koffie moet sterk zijn en puur en niet met allemaal gekke smaakjes. Net als chocolade puur moet zijn en niet melkerig. Koffie met melk (of een smaakje), evenals melkchocolade is voor mietjes. Maar dat is mijn mening.
Goed, mochten er liefhebbers zijn voor een weelderige en zachte bak met een crema laagje erop, jullie zijn welkom.
Moos

Geen opmerkingen: