20.9.04

Ik denk niet...

...dat het een succes wordt. Het nieuwe parfum van Gerrie Weber. Je hebt de abri vast wel gezien. De vrouw is mooi en de geur kan wonderbaarlijk zijn, maar de naam zal voorkomen dat het parfum in Nederland een succes wordt. Gerrie Weber klinkt mij teveel als Marjanne Weber. Het klinkt niet kek maar boers, niet als een deftig parfum, maar als een caissiere van de Aldi.

,,Hmmm! Wat ruik jij lekker, wat heb je op?" ,,Ow...Gerrie Weber."

Je staat voor lul.
Als je het uitspreekt op zn Amerikaans (Djerrie Wieber of Djerrie double U) dan klinkt het in principe nog wel sjiek, maar ja als je de Abri voor het eerst ziet dan lees je Gerrie met een harde G (of een zachte in Brabant) en Weber met een lange E en een duidelijke B. Funest en niet over nagedacht door het reclamebureau.

1 opmerking:

Kaneel zei

Gerrie Weber... je kunt het niet maken. Misschien is het wat voor Marianne Weber fans (die merken dat verschil in voornaam niet) maar doelde Ger op deze mensen? Als ik het luchtje ooit nog eens draag zou ik mooi zeggen dat ik Djie Dubbeljoe opgespoten had.