8.9.04

Moos en bananen

Ik heb een hekel aan mensen die een banaan direct uit de schil eten. Net zo naar als dat iemand in het openbaar borrelnootjes zit te eten of overdreven op een zuurtje zit te zuigen. Ik stoor me daar aan.
Als ik een banaan eet haal ik eerst de schil eraf. Dan pak ik een mes en snijd ik de puntjes eraf, omdat vogelspinnen daar hun eitjes in leggen. Vervolgens snijd ik de banaan volledig in stukjes, omdat ik die vorm erg akelig vind. Soms duw ik hem in zn geheel in de blender en gooi ik daar een beetje yoghurt of ijs bij en een beetje honing.

5 opmerkingen:

Kaneel zei

Jij vind die vorm akelig omdat je dan aan piemels moet denken! Heus waaaaar!

moos zei

mensen die bananen uit de schil eten in het openbaar kijken vaak erg trots om zich heen, dat is meer mn probleem. Trots en schichtig kan ik wel zeggen. Natuurlijk niet iedereen hoor, O nee! Ik dacht eigenlijk meer aan die natuurfreaks met een banaan of wat voor stuk fruit dan ook. Wanneer je zelf tegelijktijdig in een snickers hapt kijken ze je verachtelijk aan. Dat stuk haat ik. Jeetje ik kan mn hele log wel aanpassen.
Maar wat die piemels betreft heb je ook wel gelijk, daarom snij ik hem in stukjes.

iDarkDesign zei

das echt kei onaardig van jou!

en dan nog, banaantjes zijn hartstikke lekker, ook de puntjes (en de extra tarantula eitjes geven er nog een apart smaakje aan!) en dat over die schil.... Ik vind een banaan aanraken altijd een beetje vies, zo een schil is lekker schoon en hou je schone handen van!

=p

Rein
--
idarkdesign.blogspot.com

Kaneel zei

Daar zegt Rein me wat Moos. Als je zo'n bloot banaantje in je handen houdt, sja, das zo mogelijk nog erger, niet? Laat je hem in de schil heeft hij in ieder geval nog een jasje aan.

Francien zei

Dat van dat in stukjes hakken en in de blender doen vind ik wel schokkend...